Cyla2014 FatmanurCo yok birşey demedi. Ama herhalde geç hamile kaldım ilk çocuğumda adet olacağım gün 490 çıkmıştı o yüzden başta korktum ☺️
Seherr Sidelya hayırlısı olsun hepimiz için bana dua edermisin canım ilk gebeliğim sağlıksızdı bundada aynı şey olur diye çok korkuyorum korkudan uyuyamıyorum ya :(
Sidelya Seherr benim de ilk gebeliğim kimyasal gebelik oldu. Ama korkmuyorum dua ediyorum ve içinden bi ses sağlıkla kucağıma alacağımı söylüyo 😇 ederim tabii inşallah salı günü iyi haberlerle tekrar konuşuruz ☺️