Gizemanil1 ben 16. Hadtamin icinde hissettim ilk gebeligim. Ama her gebelik farkli bazilari 20. Haftadan sonra hissediyo belli olmuyo yani. Ciksietini de 14. Haftamda ogrendik ozelde bu haftalarda soyluyolar ama devlet tskipliyseniz demiyolar 18 19 haftalar gini diyolar genelde