Beriliko ilk çocuğum canım kızım olacak nasipse 2 hafta önce gittiğim de 1800 gr civarın da dedi doktorum haftasına uyumlu dedi çünkü kilo almayayım diye bebek de çok kilolu olmasın diye fazla yememi istemiyor özellikle tatlı hamur işi o yüzden fazla kilo almadım 🤗 sadece top gibi göbeğim var 1 ayı geçmiştir tartılmadım kafama takmayayım diye bence en iyisi 🤩 bel ağrım temizlik yaparsam çok oluyor onun haricin de fazla olmuyor başka herhangi başka ağrım yok hafif arada kaşığıma baskılarım var o kadar 🥴