cLearQueen Firdevsk66 aclık sekerimi dusuremiyorum oneriniz var mi gebeliggin basndan beri i sulin kullanmama ragmen 100 102 97 98 hep boyle
_almirasmom Firdevsk66 doktor dedı hamılelıkte dengeler degısır normalde sekerım varsa bıle hamıle kalınca vucut onu degıstırıyor dedı bugun bana🥹
Firdevsk66 Sadeceanne2 benim şekerim çok düşünce küçük tatlı bişi yiyorum oda dediğin gibi hemen çıkarıyor
cLearQueen Firdevsk66 hayrr cok yemiyorum. Tokluk duşük zaten. Sabah aksam yemekten once 6 doz yapiyorum gece saat 10′da 14 doz uzun etkili yapiyorum.. toklugum 140 ustune cıkmaz hoc
Firdevsk66 cLearQueen dozların da yüksek aslında doktorun bişi demedi mi açken düşmesi lazım ya birde şeker aletleri tam doğru olmuyor
mineoksuz11 Firdevsk66 diyet yapıyorum ben dün yine doktorum sordu nasıl gidiyor diye açlık 140 civarı olursa sıkıntı dedi bende 90-100 arası gidip geliyor dedim iyi o zaman dedi bana
Firdevsk66 mineoksuz11 bende açlık sabahları 65-75 arası oluyor öğleden sonra 94-105 arası tokluklar ama biraz fazla çıkıyor 150-160 lari görüyorum
mineoksuz11 Firdevsk66 açlık önemli olan dedi bilmiyorum artık da benimde bazen 140-160 a yükseliyor o zaman dudaklarım falan uyuşuyor kötü oluyorum her öğünde yoğurt yiyorum o iyi geliyor düşürüyor
Firdevsk66 cLearQueen mineoksuz11 ben bugün gittim de insülin dozunu değiştirdi açlık normal toklukta 1 saat sonra ve 2 saat sonra tokluk ölçmemi istedi
Firdevsk66 _almirasmom sıkıntı ya şeker çocuk iyi beslensin diye herşeyi yemek istersin yiyemezsin dikkat edeceğiz artık mecburen kalıcı olmaması için
Firdevsk66 cLearQueen sabah aç 75 çıktı tokluk 120 ama işte şimdi tokluk ölçecegim 2 kere 1 saat toklukla 2. Saat tokluğa bakacaklar