Firdevsk66 açlık şekeri çok düştüğünde bir anda karbonhidratla beslenin maalesef şeker çok yükseliyor. Benimde başıma çok geliyor bu durum. Şekerinizin düşmemesi için sabahla öğle arası kuruyemiş meyve yiyin 2-2,5 saat sonrada öğle yemeğini yiyebilirsiniz duruma göre. Öğlen mesela sebze yemeği yiyecekseniz yemeğin ortasından sonra ekmeğe geçin. Şekeriniz çok düşükse çorbayla başlamakta aniden yükseltiyor şekeri. İlk yeşillikli salata ile yavaş yavaş başlayı sonrasında devam edebilirsiniz. Gerçekten denge kurmak çok zor🥲