RavenV Ozlem23MZS 13+4 bugün perinatta yüzde 90 erkek dediler. Mide bulantım azaldı iştahım yerine geldi. Koku hassasiyeti devam ediyor. Duygusallık her şeye ağlama yüklendi.
M-Urass_Mom Ozlem23MZS 14+3′te Perinatoloji’de %90 erkek denildi. Aynı tarihte 104 g ve 10.5 cm idi. Bugün itibariyle 17 haftalığız. Henüz kontrole gitmedik. Doğum tarihimiz 26 Eylül olarak gözüküyor. Sorunuz varsa cevaplarım 💕
Ozlem23MZS Hync1 saglikla gelsin insaALLAH cnm benim 11 haftada kiz 12,13,14,15 hepsinde farkli doktora gittim erkek dediler net olmamakla birlikte bakalim ne olacak 😁
Ays-0 BebekHrcn bende öyle 16 haftalık hamileyim bizde 26 Nisan’da gidicez bakalım inşallah bebislerimiz gösterir cinsiyetini 😂
Ozlem23MZS RavenV benim halen ara ara devam ediyor mide bulantisi cinsiyette muamma 4 farkli doktor erkege benziyor dedi ama net bisey yok
BebekHrcn Ozlem23MZS yok hiçbir şey söylemedi daha sonra gel dedi Ben de ayın 24′ünde gideceğim inşallah bu sefer bir şey söyler
M-Urass_Mom Ozlem23MZS İkili test için gitmiştim. 14+0′a kadardı zamanın yapamayız ikili test dediler. Geç döllenme olan bebeğimin o gün 14+5 olacak şekilde SAT’ımı da yakalamış olduğunu öğrendim ve testi yaptıramadığımdan sadece inceledi ve ense-burun kemiğinde bir sıkıntı ultrasonda gözükmüyor dedi.
Adenmom_ Ozlem23MZS 18+2 olduk cinsiyetimiz net kız dedi doktor çok şükür benim başından beri mide bulantım çok olmadı 😊