konyasarmasi merak etmeyin herkesin hikayesi, doğumu kendine özeldir. Bizler çok güçlüyüz. Bende sezeryan oldum 3.gun ayakta, 5.gun tamamen iyileşmiş gibiydim. Öncelikle ilk an ağrılı olacak ama bol bol yürü acının üzerine git böyle böyle azalacak çok fayda göreceksin. Kahve al mutlaka anesteziyi atmak, baş ağrısı için lazım olacak. Kayısı hoşafı mutlaka al kabızlık yaşanabiliyor ben çok faydasını gördüm. Sormak istediklerini sorabilirsin başlıca aklıma gelenler bunlar, sağlıkla kavuşun inşallah💗