Kendi isteğime bağlı sezaryen düşünüyorum. Zaten bebeğim de iri ve hiç geçmeyen idrar yolu ve mantar enfeksiyonum var bunlar da olunca sezaryen kesinleşti artık. Yarın kontrolüm var tam 37.haftayı dolduracağız ve muhtemelen doktor tarih verir artık. Doğumdan çok korkuyorum ilk kez doğum yapacağım ve sezaryen için de en azından kötünün iyisi diye düşünüp kendimi cesaretlendirmeye çalışıyorum. Bazen evet yapabilirim diyorum bazen de ben yapamayacağım doğurmak istemiyorum diyorum. Pozitif hikayelere ve cesarete ihtiyacım var 🥲