Elos_1907 Son regl tarihine göre 6 haftalık hesaplanan gebeler var mı keseler göründü mü bebeği gördünüz mü , ?
[silindi] Elos_1907 ben ultrasona 6 haftalık gitmiştim sadece kese vardı 2 hafta sonra tekrar çağırdı doktorumuz ve kalp atışını da duymuştuk 🙂
baharmom35 Elos_1907 yarın 6 olucam heniz hiç doktora gitmedim kese falan görmedim 27 Nisan da gidip kalp atışı duyarım direkt inşallah 🤲
Btlshnnn Elos_1907 5+2 de keseyi 6+4 de kalp atışını duyduk çok şükür 6 hafta da bazen duyulmuyor çünkü doktorum kalp atışı iki gün önce başlamış dedi bence bekleyin zaman geçsin öyle gidin
Esraafer Benim en son adet tarihim 7 Mart tam 6 oluyorum sanırım benim kese göründü doktor kalp atılı var ama çok küçük defi ama dün kanamam olunca yatış verildi
Yektaruken Esraafer Merhaba ben sat7 Mart bugün 6 hafta sizde durumlar nasıl? ben bitkin yorgun halsiz uykulu mide bulantısı berbat ama kusma yok herhangi bi dr gittiniz mi acaba ?
Elos_1907 [silindi] doktorun hesaplamasıyla bende 6 haftayım alttan muayene ile görmedik 1 hafta sonra gel dedi Salı gitcem
Makbule_199110 Elos_1907 evet henuz hic gitmedim evde test le biliyorum hamileligimi yurtdisinda hemen almiyorlar 7 8 haftaya kadr beklememizi diyorlar
Esraafer Yektaruken benim iştahsızlık vardı evet gittim 16 nisanda kese göründü kalp atışı var ama çok küçük dedi çarşamba kanamam oldu işte Şuan hastanedeyim
Bebekveben Yektaruken Gebeliğim bir kızım var 5 yaşında. Bir kac gündür var belirtiler halsizlik , yorgunluk ve sabahları kalkınca bulantı
Yektaruken Bebekveben Allah bağışlasın ve ünllah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız, benimde 2. Gebeliğim 4,5 yaşında oğlum var ilkinde hiç rahatsız olmadım bu sefer mahvoldum. Siz ne gibi işlemler yaptınız acaba ben biraz geç gitmek istiyorum
Bebekveben Yektaruken teşekkür ederim size de kucaginiza hayirlisiyla almak nasip olsun . Henüz bir işlem yapmadım geçen cumartesi evde test yaptım sonra kan verdim . Yarın doktordan randevu aldim bakalım kese bebek ne gorunecek
elanurrerarslann-44 6+2 olduk 2 gün önce gittim alttan yolk sacla kese göründü 9 gün sonra gel bebegi görürüz dedi ama bakalım bekliyoruZ