metemom_ korkma canım . Bende öyleydim sordum doktoruma güldü hatta herkes böyle olmak ister dedi. Sonra başka bir doktoru dinledim bebeğin beyin gelişimi için anneninde alması lazım diyordu baya korktum . Sonra tekrar doktoruma dedim . Bebek sağlıklı olduktan sonra hiç önemi yok dedi. Zaten 26dan sonra 10 kilo aldım birden oldu anlamadım yani . Bir anda alırsın canım meral etme . Çok önemli bir şey de değil yani