tatlibebegim_ metemom_ son zamanlara doğru alınır belki ya karnımda hiç 9 aylık gibi değil iç karnım genişmiş hastanede hamileleri görünce şaşıyorum bi kendime bi onlara bakıyorum😅
metemom_ tatlibebegim_ sanırım benim de öyle bebeği baya derinden hissediyorum hiç dışa doğru değil birde erkeğe hamilesin şimdiye baya karnın olmalıydı falan deniyor
metemom_ Hulo2105 gerçekten keşke hamile olduğumu söylemeseydim diyorum bıktım eleştiriden karşılarındaki insanın duygularını düşünmeden çat çat yorum yapıyorlar
Hulo2105 metemom_ çok kilo alsaydın da bu sefer ayyy ne kadar kilo almış olurdun. Ortası yok maalesef 🥲
metemom_ esmerrmm psikolojik baskısı gerçekten çok zor canım eminim fazla kilo alsam da baskı hissederdim ama şimdi sürekli aglayasım geliyor
esmerrmm metemom_ hamilelikte oluyor sürekli aglama hissi hemde herşeye oyuzden kafani takmamaya calis kimseye cnm bebegin sagligi yerindeyse allahin izniyle gerisini boşkoy
tatlibebegim_ obirannea herşeyide yiyorum valla önüme ne gelirse ama ilk 16 haftaya kadar midem hep bulandı bişey yiyemedim yediysemde meyve yedim tek
momofmychildren metemom_ 24+4 günlük hamileyim ben kilo almadım ama bebeğimin gelişimi güzel o kilo alıyor bir sıkıntı yok çok şükür 🙏🏻
Sevilc metemom_ bebeğiniz kaç kilo? Belki bundan sonra alırsınız belli olmaz ama önemli olan bebeğin sağlığı doktor bir şey demediyse sorun olacağını zannetmem. Zor bulantılı mı geçti ilk zamanlarınız?
MerveA7 metemom_ sen bensin ilk gebeliğim de toplam da 8 kilo aldım 45 ile hamile kaldım 53 ile doğuma girdim sadece çok az karnım vardı milletin karnı 4aylıkken öylr oluyor benim de doğuracağım zaman öyleydi ve doğurdum karnım yok olmuş eski kiloma geri dönmüşüm şimdi daha 15 haftalık gebeyim daha başından 2 kilo almamışım 47 ile hamile kaldım 48.600 kg geldim büyük ihtimalle bu da aynısı olacak ve sadece akşamları şişkinlik hissi oluyor karnım da diğer zamanlar normal karnım hep görenler artık bişey demiyor ilk gebeliğim de çok laflara maruz kaldım bu yüzden yok nasıl hamilesin sen karnın bile yok hani çocuk nerede gibi sözlere.. Kızım 2.500 kilo doğdu bu gebeliğim de nasıl olur bilmiyorum inşallah görürüz o günleri de sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil kilo alıp ne yapacaksın geri vermekle uğraşmıyoruz işte 😂
kitten11 21+4 üm 70 ile hamile kaldım ilk aylarda 68 e düştüm şimdi 72 kiloyum , bebeklerimiz sağlıkla gelsin inşallah 🥲 sürekli karnıma bakıp duruyorum , bende kusma da hiç olmadı çok yemek de yiyorum ama ona rağmen alamıyorum
Kediannesi1 metemom_ 32 haftalık ikiz gebeligim boyunca sadece 25 haftadan sonra 5 kilo aldım bebeklerim tek bebek kilosunda gayet iyi doğdular ikiz diye erken doğdular yani benim doktorum sizi görse bayilirdi eğer yeme icmenizde sorun yoksa doktorunuz sorun etmiyorsa problem yok