myonlychance canım ben uzun zamandır çekiyorum o ağrıyı sancının öyle bşey olmadığını düşünüyorum çünkü NST ye bağlanıyorum. 2 gün önce kontrolüm vardı aynı sıkayetler bende de var bebeğin baş asaga dönmüşse hatta kanala bile girmişse artık baskı asagıda olabilir ama haftan müsaitse eğer açılman da varmış aşırı bir baskı hissediyorsan doktoruna danış kanama ya da su gelişi olursa hastaneye git eğer olmazsa da sancıysa düzenli ağrılarla gelir