4ysegulec merhaba benim eşim normal doğumda sancı ve doğum kısmında yanımda idi çok yardımcı oldu çok soğukkanlı idi sürekli hareketler yaptırdı kendimi salmamı engelledi , eşim hemşire ben de hemşireyim belki onun da etkisi olmuştur eşinizin yanında olması çok büyük moral kaynağı oluyor eğer o olmasa o sancı esnasında muhtemelen sezeryan isterdim iyi ki iyi ki doğumumda yanımda olmuş diyorum hep 💕💕🥹🥹