4ysegulec normal doğum yaptım ikisindende eşim yanı başımdaydı hatta hatta ikinci doğumda hastanede bulunan ortası delik taburede doğum yaptım eşime dayadım sırtımı ellerini tutarak doğurdum aşırı keyifliydi eşim yanımdayken her şeyin üstesinden gelirim moduna girdiğim için sürekli beni motive ettiği için çok güzel bir doğumdu her sancı geldiğinde benimle birlikte nefes alıp verdi,tut ellerimi istediğin kadar sıkabilirsin canım acımaz aşkım,az kaldı dayan kızımızı alacağız kucağımıza diye beni hep destekledi. İlk doğumumda ikimizde cahildik ama yine de hep elimi tuttu belime masaj yaptı.Ben doğurdum ama eşim dokuz doğurdu 🥹❤️