Ceydametee rumeysa_mom Online telefonda da iş var yani benim eşimde saçma sapan işler boşver diyorda.Aym diye bir site bir sürü kadınlar var erkeklerde var online eğitim veriyorlar kendi grubunu kuruyorsun.iste üye oluyorsun ürün ekliyorsun 2 kişi daha ekliyorsun kendine bir sağ bir sol kol sonra onlarda kendilerine kişi ekliyor ürün aliyor digerleride aynı şeyleri yapıyor ama sende almalisin evinin urunlerini illa al sat demiyorlar.Bitki çayları temizlik malzemeleri sağlıkla ilgili şeyler var.hatta ben üye oldum ürün almadım egitimede girdim.Urun almadan üyelik onaylanmıyor.Ama diyorlar platinium paket al 12.000 TL sonra o eklediğin 2 kişide 12.000 versin sonra onların ekledikleri 2 kişilerde öyle öyle yavaş yavaş yukseliyorsun bazen onlarda sana üye veriyor ekliyor.Kendi grubunu kuruyorsun.Yavas yavaş kazanıyorsun çok çabuk değil.Ama şuan eşim onaylamadi bende çalışmıyorum o kadar para vermem sonra dolandiriliriz dedi.Bende grupta ekliyim ama bisey almadım tabi ürünlerin fiyatları 600-700 civarı.
rumeysa_mom Ceydametee evet canım zaten bende eşime destek olmak için istiyorum eşiminnde onaylayacağını zannetmiyorum bu da kafama yatmadı 😂
uzman_1annemy Neslika Arkadaşımda Amazon müşteri temsilcisi sanırım en güvenli ve rahat olan iş evden homm ofis calismak ve belli bir maaşa sahip olmak gerisi biraz risk biraz sıkıntı ve maddi imkanlar gerektirebilir…
Annesloading rumeysa_mom Bnde bu tuzağa düşmüştüm vergi levhaları vardı avukat arkadaşımla baktım başkalarının vergi levhalarını kullanıyorlar kullandıkları kişi büyük ihtimal bilmiyor biz ulaşamamıştık bn savcılığa kadar gidip şikayet etmiştim dolandırıcıları ama profesyonel oldukları için ulaşılamadı
rumeysa_mom Annesloading anladım canım allahtan buraya danıştım yoksa belki bende şuan dolandırılıyordum
ASE6154 ayanarta1 yani marka söylemek yasak mı bilmiyorum ama ben homm bitkisel ve avon ürünlerini satıyorum ordan ürünleri 30 40 tane sipariş ediyorum çok satanlara hemen stok için yeni sipariş giriyorum bitmeden hem ordan çok alım yaptığım için kariyerim yükseliyor prim alıyorum hemde e-ticaretten kazanıyorum. Birde şuan yeni başladığım için ucuz satıyorum herşeyi müşteri kazanmak amaçlı
degisimdonusum ASE6154 avon ya da homm bitkiseli trendyol üzerinden satmak yasak değil mi acaba, sanki daha önce öyle bişey duymuştum emin değilim tabii de ilgimi çekti konu iyi kazanıyor musunuz, kargo işlerini nasıl hallediyorsunuz
Ceydametee rumeysa_mom eşim diyor kendi ürününü çıkart krem yap krem yapmak basit aslında düşünmüyor değilim.Puffy bebek battaniyesi yapıyorum ilanlara koydum daha sipariş gelmedi
merve_alan04 rumeysa_mom Sabun paketleme duyunca sakın kabul etme hiç bir şeyi TC bile sakıncalı. Sabunu fabrika paketler cnm öyle iş yok bir zamanlar çok araştırdım hep dolandırıcı. Büşraumul bu yazdığım ismi takip et her şehirde iş ilanı paylaşıyor seninde nasibin çikar bakarsın
degisimdonusum yeni-annelik Ben de trendyol üzerinden çelik takı vs satmayı düşünüyorum ama sorması ayıp kazancınız nasıl, komisyon kesintisi falan Doğum iznine ayrıldığımda bir yerden ek iş yapayım diye araştıyorum ben de
yeni-annelik degisimdonusum trendyolun komisyonu çok fazla oluyor onun yerine shopier kullanabilirsiniz sermaye gerektiren bir iş sürekli ürün güncellemeniz ve reklam vermeniz gerekiyor iyi bir sosyal medyanız olması lazım reelslar ürün çekimleri yüklemeleri vs. üstüne düşmelisiniz vergi levhanızın olması lazım üstünüze şirket açtırmanız gerekiyor muhasebecinizin olması lazım yani bir sürü prosedürü var
ASE6154 ayanarta1 yok canım ürünleri kendi firmalarına üye olup sipariş veriyorum tek farkı firmaya vergi levhamı falan iletiyorım internet satışına zin almak için
rumeysa_mom Rabiul canım sende bir bak istersen nasıl bana mantıklı geldi iyi bir işe benziyor müşteri temsilciliği bu da tc istiyor ama bilemedim şimdi 4A hizmet dökümanı kontrol etmek içinmiş
Rabiul rumeysa_mom iyimiş nereden buldun acaba şirket aracı sanırım yönlendirme yapıyor firmalara ismi nedir bende bir bakayım
Rabiul rumeysa_mom benim için daha erken zaten çalışıyorum olursa doğumdan sonra iznim bitince düşünüyorum eylüle denk geliyor izin bitişi de ama bakalım o süre zarfında neler olur 🥹
Aysegul166 rumeysa_mom tc niz üzerinden papara hesabı açıp illegal yoldan kazandıkları paraları aklıyorlar