Z__ Daha bugün doktoruma sordum yapilacak birsey yok dedi. ilk doğumda feci halde çıkmisti 40 gune iyilesti. Şimdi 23 haftaligim 15 gundur cekiyorum. Sizlerinde kalça kemigine vuruyor mu ağrısı? Benim dışardaki şişlik apse olmuş gibi inmiyor. Fitil ve krem kullandim procto gylevenol biraz hafifledi ama asıl iyi gelen emirathol sprey oldu acisini cook hafifletti. 2.5 litre su 7 8 tane kuru kayisiyla kabiz olmamaya çalisiyorum