Azra8Engin Mrv4 inşallah 🩷 Mrv4 hayır. Normal doğum olacak haftaya çatı muayenesi yapılacak sonra netlesecek Yazmelegi_ faydası oldu mu size de? esmaerdemir teşekkür ederim 💐
Mayismom Azra8Engin bu olay doğru olabilir, ben de geceleri uyanınca hep çilekli ve kakaolu süt içmiştim mide bulantımı o kesiyordu, bebek hep haftasından önde gitti. Ama şunu da diyim biz genetik olarak hep kiloluyuz. Eşim, ben, annem, babam, herkes kilolu
Azra8Engin Mayismom deneyeceğim canım 💐 Ballilokuum sağlıcakla gelsin inşallah 🩷 Gg5348 amin inşallah 🥰 hepimiz sağlıkla kavuşalım 🩷💐
Ballilokuum Azra8Engin bende genetik oldugunu dusunuyorum bebegim iki hafta onden gidiyor ama sorsan nasil beslendin diye asla saglikli beslenemedim yiyemiyordum,hatta esim surekli kiziyordu bu bebek patates olarak dogucak diye🤠simdi bebek icin saglikli beslenmeye calisiyorum
Gg5348 Azra8Engin hiç stres yapmayın size de bebeğe de zarar ben prematüre doğmuşum şimdi maşallahım var 😂🙈 çok güzel olcak her şey sağlıkla gelcek minnoşunuz🙏🏻
Nnoktaa Azra8Engin vajinal doğum düşünüyorsanız zorlamayın kendinizi. Kilolu bebek sağlıklı demek değildir. 38. Haftamda 2900 doğdu oğlum. Kilosu nedeniyle anasına hiç zorluk çıkarmadı. Fırtttt diye doğuverdi. 3 ayı geçtik kilo alımı gayet iyi.
Azra8Engin Nnoktaa evet vajinal doğum olacak yüksek ihtimalle. Çatı muayenesi bugün olacaktı haftaya yapalım dedi. 2800 bari olsun diyor doktorum. Suyum gelirse sanci tutarsa vs kilosunu toplasın istiyorum
Nnoktaa Azra8Engin endişelenmeyin 🥰 annem beni 2250 abilerimi 2500 doğurmuş 😄 önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı. Hep pozitif düşünün. Sağlıkla kucağınıza alın 😍
bebisliozlem Serra19 @Deletedmom_98 kızlar genetik diyorsunuz ama benim kafam karıştı 🥴 eşim ve bende zayıf insanlarız, uzun boylu falan değiliz normaliz yani Bebeğim hem haftasını yakaladı hemde 2 haftada 750 grama yakın kilo almış 🧿🥹 normalde 30.haftadan beri 2 hafta geriden geliyordu hatta doktorum yarına normalde yatış verdi arife günü ama ben yarın devlet hastanesine de bir görünüp ondan sonra doğuma karar vericem. Çünkü özeldeki doktoruma sinir oldum bebeğin pozisyonunu bile söylemedi boşver sezeryan yapalım dedi ben şok oldum ne alaka yani vajinal doğumla olabiliyorsa olayım işte ne var @Azra8Engin
Azra8Engin bebisliozlem maşallah 🩷 benim doktorum da özelde. Bugün tekrar sordum. Normal dogurabiliyorsan neden sezaryen diyim vajinal dogurabilen herkes vajinal doğursun doğal doğum olsun dedi. Anatomik olarak uygun değilsen çatı darlığın varsa zaten sormam sana direk sezaryen günü veririm seni de bebeğini de tehlikeye atmam dedi. Doktorunuz kadın mı bilmiyorum ama erkek doktorlar daha anlayışlı ve aydınlatıcı geliyorlar sanki.
Deletedmom_98 bebisliozlem suanki kilondan yada boyundan söz etmiyorum ki canım anne ve babanın dopum anındaki kilosu ve boyundan söz ediyorum ben 4 kilo doğmusum esim 3.800 boyu o kadar uzunmuş ki doktor bile şaşırmıs ama görsen suan bana hamile demezsin zayıfım kendimi bildim bileli zayıftım. Bir bebeğin anne ve babası doğdugunda kiloluysa kacınılmaz son bebekte kiloludur tabii ki yemek cevresel faktörlerşnde etkisi vardır ama 2 kilo dopcak cocgu bunlar ile ancak 2.300 yaparsın 4 yapamazsın
Azra8Engin Nnoktaa oh maşallah 🥰 bende 2600 doğmuşum abim 2700. Eşim 2900 doğmuş. Normal diyorum bende şimdi. Yeğenim 3700 doğdu. Abim 2700 eşi 2200 doğmuş. O nasıl oldu nerede genetik onu anlamadım 😊
bebisliozlem Azra8Engin erkek canım doktorum ama sezeryan seviyormuş dediler 😁 doktorum aslında çok iyi ama normal doğum zaten kendisi yapmıyor
Anne18 Azra8Engin canım protein sütleri içmen gerekiyor öyle kilo aldırdım bebeğe proteinli beslendim hep günde 5 6 ade muz ceviz kuruyemiş sütler peynirler bol bol yedim 36 haftalığım bende
Azra8Engin Anne18 kakaolu süt yerine kakaolu protein sutlerinden alıp deneyim o zaman canım. Diğerlerini bolca tüketiyorum zaten. Teşekkür ederim 🩷💐
Azra8Engin Nnoktaa yok hayır. Onun kan pıhtılaşması vardı 3. gebeligiydi ilk bebekleri ikiz ikinci bebeği tekti ve kaybetti. Doktoru çok üstüne düştü. Yurt dışından beslendi sürekli. Bir liste verdi babam yurt dışından bulup getiriyordu onları yedi. Tosun doğurdu
Naniklininik Azra8Engin kefir, kaşar, ıspanak, muz, kuruyemiş ben bunları çok yedim çok iyi kilo aldı 33+3 ve kilosu 2800 g. Şimdi biraz azalttım
Azra8Engin bebisliozlem 😔 çok üzgünüm. Gece sancin tutarsa falan sıcak yatağını bırakıp hastaneye gelmesi zoruna gitmiştir 🙄