Ecekazan11 Azra8Engin canım benim bebeğimde 2 hafta gelişme geriliği var ve suyu az (erken doğum olacak) ama bebeğim çok güzel kilo aliyor maşallah Yarım avakado 1 muz 1 yemek kaşığı şeker mikserden geçirip içine bir çay bardağı süt koyup tekrar mikserden gecir ve günde bir bardak tüket çok kilo aldırıyor ben her hafta kontrole gidiyorum geçen hafta 776 Gr bu hafta 1 kilo olmuş daha 28. Haftama yeni giedim dene bence kefir yoğurt badem ceviz bunlarida bol bol günlük tuket
Azra8Engin Bhrdgan 🩷💐 iremd-1798 maşallah Allah’ım acılarını göstermesin. Teşekkür ederim inşallah 🩷💐 Ecekazan11 çok teşekkür ederim. Sağlıcakla kavuşun bebeginize inşallah 🩷💐
Azra8Engin Melosunannesii maşallah 🩷 Busraunsl yapıldı canım kan akışında sıkıntı yok. Plasenta yeni yaşlanmaya başlamış zaten. Gözle görülür bir neden yok. Genetik olduğunu söylüyor ama benim içim hiç rahat değil
Azra8Engin Yamanmomy maşallah 🩷 Yavru-kus inşallah canım. Hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebeklerimize🩷💐
Ecekazan11 Azra8Engin teşekkür ederim canım korkma küçük görünmesi anne babadan da kaynaklaniyir bende eşimde minyon tipliyiz 2 haftalık gelişim geriliği var şuan 1 haftalik gelişim geriliği var düzeldi yani biraz sen benim dediğim karışımı dene diğer kontrol gününe kadar eğer kilo alıyorsa devam edersin ama agirilikdi sabah yumurta ye 1 tane olsa bile
iremd-1798 Azra8Engin amin amin hepimiz evlatlarımıza sağlıkla kavuşalım ve evlatlarımızı sağlıkla huzurla mutlulukla büyütelim inşallah ❤️
tatlibebegim_ Azra8Engin normal küçük paketler oluyo ya kido falan hangisi olursa ben içtim 1 haftada 240 gr almış
Mayismom Azra8Engin bu olay doğru olabilir, ben de geceleri uyanınca hep çilekli ve kakaolu süt içmiştim mide bulantımı o kesiyordu, bebek hep haftasından önde gitti. Ama şunu da diyim biz genetik olarak hep kiloluyuz. Eşim, ben, annem, babam, herkes kilolu
1prensesannesi__ Azra8Engin ne yersen ye bebeğin istedigini aliyo geriye kalan sana kaliyo o kadar gelissin diye cabaladigim bebegim 39+4de 2765 gr olarak dogdu cok uzerine dusme bence minik bebegin dogumuda kolay oluyo 🤭 sonrasinda emdikce aliyo zaten bence sonrasi daha cok önemli 😊
06Pembemavi80 Azra8Engin bende ayniydim . Kuru yemiş ye bol bol dedi 2890 la doğdu 38 de . Benimde minyondu bebek
Azra8Engin 06Pembemavi80 maşallah canım teşekkür ederim💐 tatlibebegim_ deneyeceğim canım teşekkür ederim 🩷💐
Mrv4 Azra8Engin benımde 2 haftada 250 gr küsür almış kafanıza takmayın hıc yeme ıcmenıze dıkkat edın olur ınsalah 2800
Azra8Engin Mrv4 inşallah 🩷 Mrv4 hayır. Normal doğum olacak haftaya çatı muayenesi yapılacak sonra netlesecek Yazmelegi_ faydası oldu mu size de? esmaerdemir teşekkür ederim 💐