Zeyneppx Ars2223 benimde baya belirgin 16+0 cinsiyet bugün öğrendik bizde ama ben pazar günü öğrenicem 🙈
Kaderimmmm16899 Ezgi49_ ben de 17 hastalığım dün gitim kendini göstermedi doktor soluna dön öksür dedi dönmedi bir türlü sadece erkege benzeti 😂
Ezgi49_ Kaderimmmm16899 yeni nesil uşaklar işte nazlanıyorlar anca detaylıda tam belli olur benim iki tane kızcem var bakalım üçüncü de yolda gibi😁
Ozlemmasel Ezgi49_ banada aynısını söylediler:) 17 haftaya girdik hala göstermiyor pazartesi tekrar gidicem
Ozlemmasel Ezgi49_ 14de devlet erkeğe benzetti 15de özel kıza benzetti iki kere tekrar gittm göstermedi 17 haftalık olduk