Normalde de saglikli besleniyorum ben ama hamilelikte bunyeye gore kilo alimi degisiyor bence. Neredeyse hic seker cikolata tuketmem. Makarna bos karbonhidrat zaten ayda iki kere falan belki yiyorum pilav da o sekilde. Ben bunlar yerine kinoa, karabugday gibi seyler tuketiyorum ama gelin gorun ki 32. Haftadayim 10 kilo aldim. Her gun ceviz yemeye ozen gosterdim ayni zamanda antioksidandan zengin meyveler de. Bebegimin kilosu iyi sukur zayif hamile kaldigim icin de kiloyu cok dert etmemeye calisiyorum.