77Bebek35 Hamilebirisi_06 benımde 34. hafta 2 kılo dedı bugun doktor az geldı boyle okuyunca doktor normal dedı bılemedım sımdı haftasyla uyumlu dedı senın doktorun yorumladımı
SrpYlmz Hatice4200 bence normal internetten baktım 17 haftada 100-150 diyor .ben 18 haftalıkken gittiğimde 237 gram demişti
SrpYlmz Hatice4200 doktorun dediğini dinle canım sen yalan soylicek hali yok ya öyle düşün bence normal☺️
Sfhgkfmh Kiwitoveannesi Gnl54 ben 29 haftaşığı Babymom98 ben de 29 haftalığım tam 29 bebek 1326 gr 38 cm çok iyi dedi doktorum kilosu normal bebeğinizin boyuna kaç cm dedi acaba geride olmasına üzüldüm bi an önce yetişir haftasına inşallah
OguzMoms 77Bebek35 Benim bugün randevum vardı 32+3 gunluguz 2040 gram gayet iyi dedi doktorum sizinkide normal bence
Zeynep0830 21 haftalık 320 gram çok iyi dedi doktor bencede normal son aylar kilo alıyorlar zaten şimdiden alırlarsa zaten taşımakta zor ve aşırı kilolu bir bebek olur.
Kutsal_koc OguzMoms aynı gündeyiz bende gittiğimde 1800 dedi ve beklediğimden az gelişimi geride dedi:(