Mevasultan1 Linakiz1903 maşallah size belirttileri nedir acaba ya bende Rabbimden kız evlat istiyorum 1 oğlum var
Linakiz1903 Mevasultan1 çok bir belirti yaşamadım aslında 13-14 haftaya kadar koku hassasiyeti vardı o geçti , kızartma yemeklerden tiksindim, yemek fazla yiyemedim canım istemiyordu. Şimdi de ara ara mide yanması oluyor o kadar canım.
Mevasultan1 Linakiz1903 Evet benimde yeme isteyi çok olmuyor canım istemiyor az yiyorum rabbim bı kız evlat nasip etsin bana da 1 oğlum vsr 1 de kızım olur inşallah hayırlısıyla ♥️🙏
Gg5348 Mevasultan1 hiç alakası yok kızı olup midesi bulanmayan da çok duydum erkek olup çok kusanı da bence bünye meselesi allah inşallah gönlüne göre versin🥰🙏🏻
Babymom07 Mevasultan1 benim kız ama herkes erkek zannetti aşermem olmadı kusmam bulantım hiçbir şeyim olmadı genelde kusma ve bulantıyı zor gelen hamileliği kız diye yorumluyorlar ama tam tersi hiç öyle şeyler yaşamadım
Mevasultan1 Babymom07 Benim de mide bulanıyor ama kusamiyrm oğlum da daha kötüydum kusardım inşallah benim de kızım olur Allahın izniyle sağlıklı kusursuz hayırlısıyla
_b-e_ Mevasultan1 Normalde kız çocuğu çok kusturur der buyuklerımız ben öyle duydum erkek daha kötü bence bı terslık var bizde de cınsıyet erkek bakalım
E_T Mevasultan1 bence cinsiyetle alakalı değil benim ilk gebeligim de kızım oldu bulantım çok oldu hiç kusmadim kardeşim şuan 2 inci gebeliği onunkide kız kusması oluyor
biranneikievlat Mevasultan1 Her hamilelik aynı geçmez diye düşünüyorum. Oğlumda sadece 1 kere kustum. Şimdi kızımdada sadece bir kere kustum oda araba yolculuğunda oldu. Cinsiyetle bir bağlantısı olduğunu düşünmüyorum 🤷🏽♀️
Mevasultan1 Limonlukekkk Ay oğlum da kötüydum ama şuan bulantı var kusma yok bazen korkuyorum bebek yokmu iyimi diye bulantım var da kusamiyrm
Adenala Mevasultan1 Benim gerizekalı eltim gibi daha 7. Haftadayken ben daha tahmin etmeden oğlu olacak diyormuş ( 1 senedir küsüm kendisiyle )
Mevasultan1 Adenala Ah ah ayniisi bende de var kız yok aile de evlenince kızım olacak deyip durdu hamile değildi ben hamile kaldım hamilelik nasıl gidiyor diye bile sormadı inşallah kızım olur inşallah hayırlısıyla
Seydanuurr4 Mevasultan1 kızımda kusmaktan günüm hastene de geçerdi serumla duruyordum o derece bunda 2 gğn kustum 6 haftalığız sabah bulantım oluyor çok yediğim de de oluyor onun i dışında suankık bişey yok insallah da olmaz sadece sürekli uyumak istiyorum kızım da bu yoktu mesela