Merhaba arkadaşlar ilk gebelikte yediğimi kusardım kötü geçerdi geceleri özellikle kusmak çok olurdu ağlardım artık dayanamazdım Şuan hamileyim 12.hafta 4 günlük ama kusma yaşamadim mide bulantısı oldu ama kusma olmadı normal mi acaba ya hayırlısıyla kız bebek istiyorum Rabbimden 🙏