Cilginanne2bebeli68 Ceoki Aralık nedense hep erkek oldu bugün cinsiyet partisi yalan family yeser onlarınki de erkek
Nur1806 Betul_ela0 bence bu sene kız senesi. Geçen sene hiç kız haberi duymadım desen yeridir. Bu sene de hep kız😅
Asiya__0045 Betul_ela0 22 haftalık olduk 2 kez erkek 1 kez kız dendi hala bisey alamadım kesin bisey bilmiyorus 🥺
Betul_ela0 bebisliozlem evet baştan kızdı şuna kızlar doğuyor veya doğdu doğacak ama yeni hamişlerin çoğu erkek 😁
Betul_ela0 bebisliozlem tam öyle oldu aynen 😁bizde sene sonuna doğru full erkek çıkartıcaz piyasaya 😂😂
Betul_ela0 Ftmaa28 canım doktorların tahmini varda yanılırız diye söylemiyorlar ama erkek söylüyorum sana 😂😂😂
Betul_ela0 Ftmaa28 Sorma 🥶ya içimizde tutcaz yada erken fırtlatıcaz doktoroda söylicem ben akrep istemiyorum arkadaşım buna bi çare bul uğraşamam 😂😂😂😂evde 2 balık bi terazi var zaten balık sinsiliğini duygusallığını yeteri kadar çekiyorum 😁
bebisliozlem Betul_ela0 haftalarınız küçük ama 🥹 zaten bende farkediyorum haftalarımız yakın olanlar hep kız doğurdu, erkek neredeyse hiç yok, erkek diyen fazla duymadım bende 🫣 hazirana kadar böyle gibi
Aabbccc Betul_ela0 aaaa seninde mi doğum tarihin öyle benimde 1 Kasım görünüyor akrep olacak benimde yavrum akrepler nasıl oluyor hiç bilmiyorum 😂😂