Berfuberat evet dondurulmuş embriyo, 2.denemem ve geride embriyom yok o yüzden çok korkuyorum sürece yeniden başlamak istemiyorum çok yoruldum 3 aşılama olmuştum öncesinde. Artık iğne vurmak bile istemiyorum yani. Allahım kucaklarımızı doldursun inşallah sağlıkla pozitifi görmek nasip olur hepimize 🙏🏻🌸 sizin tek embriyo mu yerleştirildi