Lykiav Berfuberat kan verin ve 2 güne bir degerinize baktırin. Arkadaşım dün kese için gitti kimyasal çıkmış ve betası 3000de kalmış. Mutlaka takip edin. Hayırlısı olsun inşALLAH gönlünüze göre olur ❤️
Ozlem_Ada_08 Berfuberat 3.5 yaşımdaki kızımda 8.gün İkinci gebeliğimi 9.günde kan testi yaptım İkisi de 5.gün embriyo Test verirseniz çıkar Allah gönlünüze göre nasip etsin inşallah
Berfuberat Test yaptım evde silik çıktı, sevineyim mi ? Üzülüyüm mü? Bilemedim. Benimle aynı duyguları paylaşan var mı?
Berfuberat Tugcebngl benimde 4.5 yaşında oğlum var oda tüp bebek ablası. Ben onda da bekledim ama bu sefer 12. Günü beklemek zor geldi
Tugcebngl Berfuberat ooyy maşallah benimde 3 buçuk yaşında kızım oda tüp bebek Buda tüp bebek inşallah seninde tutmuştur sonucunu söyle dualarım seninle
PinkyJelly Ben de dördüncü gündeyim belirti de yok tutmamış gibi hissediyorum 🥹🥲 evde silik çıktıysa artık bellidir yarın falan kan verebilirsiniz kaçıncı gün embriyosuydu? Benim 5.gün embriyosu için 10. Günde kan istediler
Berfuberat PinkyJelly zaten belirti aramak insana kafayı yedirtiyor. 4. Gün belirti olmamıştı bende.rabbim inşallah kucağına verir
Tugcebngl PinkyJelly belirti aramayın hiç belirti olmuyor ben bu transferi olduğum gün 3 buçuk saat yol gittim hiç yatmadım dedim kesin tutmadı ama ikiz tutmuştu
Berfuberat PinkyJelly inşallah son denemeniz olur. Bebeklerinize kavuşursunuz 🎯🧿🙏 benimde maalesef dondurulmuşum yok. 4. Denememden bir oğlum var. Ve bu 6. Denemem. Ve bende çok yoruldum 🙃😌
PinkyJelly Tugcebngl yaa ciddi mi 😍😍 inşalllah yaa benim de çift embriyo bakalım ne olacak 🙏🏻 hiç yatmıyorum zaten çalışıyorum benim hayatım aynen devam o yüzden zaten nasipte varsa tutar diyorym
Tugcebngl PinkyJelly evet gerçekten zaten yatmak önerilmiyor kan akımı için kızıma transfer oldugumdada hiç yatmamıştım bundada yatmadım ani hareketlerden ağır kaldırmaktan kaçının sadece inşallah sağlıkla hayırlı haberler alırsınız 🤲🏻