37+1de 3700 . Doktorum 4 kilo olmadan doğumun başlaması gerekiyor dedi . 4 üstü hem anne için hem bebek için sakıncalı olabilirmiş . Çok yiyip içmekle bebeğin kilosunun bi alakası yok bu arada . Bünyeniz ile alakalı bir durum . Demek ki bebeğinizi bekliyorsunuz . Ben şu ana kadar 15 kilo aldım ama bebeğim iri . Arkadaşım da 10 almıştı ama bebeği 2 kilo doğdu . Korkmayın , bebek doğum şekline kendisi karar veriyor 🌿💙