mom_42 Deletedmom_112 ben e bebekten hipin çayını ve anne mamasını aldım günlük düzenli içiyorum hatta içtiğim çay bebeğimin gazına da iyi geliyor ☺️ ayrıyetten günde iki defa da bebeğime mama veriyorum
Deletedmom_112 mom_42 mamayı neden veriyorsunuz doktorunuz mu dedi sütünüzde çok fazla mama vermek gerekiyor mu yinede
mom_42 Deletedmom_112 bebeğim çok fazla kilo almadığı için kendim ek takviye yapmak istedim çünkü küçük doğdu ciğerlerinden rahatsız olduğu için 5 gün küvözde kaldı
yeschef-13 Deletedmom_112 manuel pompa için emzirme döneminin min 3. Ayında olmanız gerekiyor en başlarda çekim gücü yeterli olmaz
Deletedmom_112 yeschef-13 yaa öyle mi çok sağolun bende elimle sıkıyorum akıyor pompa ile bakıyorum gelmiyor sütü çoğaltsın diye uyarı olsun diye düşünmüştüm