Gonca5527 Anneeadayi3 bende cok korkuyorum haftaya doğum 😢 ama kendimi teselli etmeye çalışıyorum ilk ve son doğuran ben değilim hayvanlarda doğuruyor diyorum 😁 kendi kendime teselli işte hayırlısı ile gelsin çocuklarımız ☺️
Anneeadayi3 Gonca5527 valla sezeryan doğum yapanlar birşey anlamadık diyorlar sürekli buda bana cesaret veriyor sadece heyecanlandırıyor elime küçücük bir bebek verilecek kötü şeyler düşünmeyelim iyilikler bizi bulsun:))
Kbraa_1234 Merveekayaa1 3 sezaryanim rahmin sol tarafi küçülmüş hepbiraraya yapışmış onun icin sezaryanim zor geçmiş ve onun icin ağrılarım şuan cok var