Anneeadayi3 Kbraa_1234 ay hayırlısıyla gelsin yatışınız sabahtan mi yapılıyor geceden mi bende sezeryan olucam ama daha var
bebeklerimveben_ Kbraa_1234 kucağına aldığında keşke bu anı bi daha yaşasam diyeceksin spinal genel hangisi
Anneeadayi3 Kbraa_1234 ayy benimde yakın az kaldı bende çok heycanli oluyoeum aklıma geldikçe sen mi spinal olmayı seçtin ben genel düşünüyorum da
Gonca5527 Anneeadayi3 genel aneztezinin içinde morfin olmuyormuş ağrı ile uyanmanız daha yüksek olasılık ama spinal de morfin olduğu için ağrı daha düşük oluyormuş bana dün anestezi doktoru öyle dedi spinale karar kıldım yine siz bilirsiniz tabi ☺️
birLinaannesi Kbraa_1234 benimde 29 nisanda 🥲 bende çok korkuyorum.. hayırlısıyla yavrularımızı kucağımıza sağ Salim alalım inşaAllah. Bir çırpıda acısız ağrısı kavuş kızına🩷🙏🏻 Gözün aydın şimdiden🕊️🤍
threebaby_mom Kbraa_1234 benim de sabah 8 de yatışım var sezeryan olucam 😊 ikimiz de kızlarımızı sağ Salim kucağımıza alırız inşallah ben aşırı derece de stres heyecan korku yaşıyorum
threebaby_mom M-Urass_Mom ikinci doğumum ama resmen ne hissedeceğimi bilmiyorum hala rüyadayım gibi 🤣
Anneeadayi3 Gonca5527 spinalde baş ağrısı oluyormuş bende migren var bu beni çok korkutuyor birde o an çok panik olurum diye düşünüyorum ama hangi seçenek benim için uygunsa onu olmaya raziyim
Gonca5527 Anneeadayi3 bende cok korkuyorum haftaya doğum 😢 ama kendimi teselli etmeye çalışıyorum ilk ve son doğuran ben değilim hayvanlarda doğuruyor diyorum 😁 kendi kendime teselli işte hayırlısı ile gelsin çocuklarımız ☺️