Esrabyndr evet yarın için bende görüşebildim doktorumla 4 de gidicem muhtemelen yatış yapabiliriz dedi enfeksiyonun da fazla olduğu bu sancıları normal sayamayiz dedi az evvel birde benim haberim yoktu aslında söylemiş ama ben o an anlayamamisim plesanta prive sorunuda var senin yarın 4 e kadar cok fazla hareket etme ve geldiğinde yatış yapabiliriz dedi