dimash benim öyle oluyordu 35. Haftamda anlık giriyor çok dayanılmaz ilk gebeliğim olduğu için anlamadım ama gün içerisinde artınca gece hastaneye gitmiştim 2 cm açılmam olduğunu öğrendim 36 ya girdim evdeyim daha şiddetli oluyor ara sıra devam ediyor o zaman açılmam devam ediyor ve ilerliyor eğer açılma esnasında oluyorsa bu acı doğrumudur