Bettdemm metemom_ doktorum 1 doz 3 yıl iki doz 5 yıl korur eğer üç yıl sonra bir gebelik düşünürsen tekrar yaptırman gerekir ama üç yıl içinde kalırsan yine koruyacaktır dedi ben de sağlıkçıyım hekimime güveniyorum zaten bünyemde tetanoza karşı bir bağışıklık var yıllar önce yaptırmıştım o yüzden tek doz bence de yeterli olacaktır siz yine de hekiminize danışın:)
metemom_ Bettdemm pazartesi günü randevum var onda soracağım da aşırı iğne fobim var beni biraz korkutuyor açıkçası bayılırım 😂
Bettdemm metemom_ tabiki mutlaka doktorunuza danışın ve onu dinleyin ama korkmayın aşı iğneleri normal enjeksiyon kadar büyük olmuyor küçücük iğneyle yapılıyor :)
Esrackc gizembkm doktor ol demişse neden düşünülüyor anlamıyorum onlardan iyi mi bileceğiz? Nasıl o vebali alacaksınız ki ben asla alamam.
Tugces27 Doktorum iki dozu da olmamı söylemişti ilk dozu yaptırdım ama ikinci dozdan emin değilim sağlık ocağında ki ebe 10 yıl öncesinin aşı kayıtlarına erişimimiz olmadığı için aşı olup olmadığından emin olamıyoruz o yüzden yapıyoruz demişti