gizembkm ben iki dozu da oldum, bu aşı konuları bizim karar verebileceğimiz meseleler değil bence. Allah korusun yaptırmadığınız için bir problem olsa vs sonrasında pişman olmak istemez kimse. Bir zararı da yok size, kol ağrısı dışında genelde bir yan etki de olmuyor. bence yaptırın ihmal etmeyin