Sare09 nursedaguney 35+2 nstye girdim bugün biraz sancım çıktı normal mi bilmiyorum ama kilosu da 2700 olmuş artk doğsa da sıkıntı olmaz dedi doktor sadece
777momy 35+3 olduk bugün kontrolümüz vardı morelim bozuldu biraz açıkçası kilosu 2344 çıktı 2 gün önce gittiğimizde 100 gram daha fazlaydı düşmüş ve haftasıda 33 de kalmış
asell13 777momy canım ölçümler 250 gram +- olabilir ve artık hafta ilerledikçe kimi bebek hızlı kilo alırken kimi bebek çok yavaş alıyormuş 3 kilo doğar tahmini moralini bozma gayet normal
Srnbnymn 777momy son kontrolümüzde bizim bebeğimizin de kilosu düşmüştü. Doktorumuz son bir ay içerisinde almaya devam ettiği için sorun yok dedi. Sizin doktorunuz ne dedi acaba?
Tugba-ikizler 777momy yanlış ölçüm olabılıyor canını sıkma benımkılerde ıkız banada kiloları düşük geldi ama yapacak bir şey yok Dıger Ikız hamılelere bakıyorum Suan 2600-2700 diyorlar benımkıler 2200-2300 35+6 olduk bu arada
Misal5 tatlibebegim_ benim de tam 36+0 da 2800 ölçüldü, küçük mü diye üzülmüştüm, inşallah ben de 38+5 te 3.5 kg yakın doğururum 🙏🏻🙏🏻
NGold AnnesininBaliii07 çok erken vermemis mi özel bir nedeni yoksa hem 37 hafta erken hem de bebek daha kilı alırdı neden öyle yaptı
77Bebek35 AnnesininBaliii07 ıkı haftada nasıl oyle guzel kılo almıs ne yedın ıctın banada soyle ya :)
777momy Srnbnymn sorun yok olabilir dedi biraz beslenmene dikkat edebilirsin kaşar peyniri yiyebilirsin doğana kadar gelişir daha dedi
AnnesininBaliii07 nursedaguney sanırım kilosu iyi diye herhalde 🥺 bende biraz daha geç bekliyordum haftaya bugün, heyecanlıyım hayırlısıyla alırım kucağıma bebeğimi inşallah 🙏🏻