13 ay oldu kürtajın üstüne, bizimde tüm testler temiz 3 ay üst üste klomen kullandım yumurtam gayet güzel olgunlaşsa da sonuç yok. Rahim filmi kaldı benimde yaptırmadığm bi, ama bir süre aklımdan çocuk fikrini atmaya krar verdim psikolojik olduğunu düşünüyorum artık çünkü