Berceste1 ben en son 10 gün önce muayeneye gittim 2100 gramdı, tekrar 36. haftada gideceğim. Eğer aklınızda soru işaretleri varsa ikinci bir görüş alın derim tabiki de ama doktor hanımın çok sezeryen yanlısı olduğunu sanmıyorum en son kontrole gittiğimde bayram öncesi aynı anda takip ettiği iki normal doğumu vardı iki doğum arasında fırsat buldum da muayene oldum 😃