Ayvru ben ilk olarak 20 haftalıkken gittim yasemin hanıma, normal doğum istediğimi söyledim. Her şey yolunda giderse 36. haftada çatı muayeneni yaparız, uygunsa 40 haftaya kadar takip ederiz dedi. 10 gün sonra 36 hafta olacağım ve çatı muayanemi yapacak, eğer 40. haftada doğum başlamadıysa eğer sunci sancıyla normal doğumu başlatacağız. Geçirdiğimiz süreçte her şey olumluydu, eğer bir olumsuzluk olsa bile yasemin hanım tane tane insanı germeden anlatıp insanın içini rahatlatıyor.