Sdtnrsvn Eyluull gebelik kolestazım çıktı, doktor tam 38de alalım dedi. Şu an doğum şekli belli değil, suni sancı verilecek açılmam olursa normal doğum için çabalanacak, olmazsa sezeryana dönecek
orkide123p3t ylmazgknrr Amin güzelim bugün pilates topu aldırdım eşime onu yaptım biraz daha arttı vajinam da baskı ama bakalım ne zaman gelecek
ylmazgknrr orkide123p3t benim se aynı şekilde kaşıklarımdan bıçak saplanıyor gibi oluyor ama geçiyor düzenli değil 😂 40+0 oldum bakalım artık 🤲🏼
Lavinya24 ylmazgknrr ananas yiyorum merdiven inip çıkıyorum Pilates topu hareketleri yapıyorum Squat yapıyorum Hurma yiyorum Adaçayı içiyorum fakat 38+6 hiçbir şey yok Sancı falan sıfır 😄 bi nişanım geldi 2 gün oldu ona rağmen bir şey yok
ylmazgknrr Lavinya24 sizde bütün tuşlara basıyorsunuz benim gibi 😂😂 ama benim dünden beri artık sancılarım başladı kasıklarımda bakalım ne zaman gelecek kızım 🤲🏼🩷 sağlıkla kavuşun sizde inşallah 🤲🏼
Lavinya24 ylmazgknrr eveet her şeyi deniyorum ama yalancı kasılmalardan başka bir şey yok 😄 amiin hepimiz sağlıcakla kavuşalım 🥰🙏🏼
07Tugce ylmazgknrr ay sormayın hala denemeye devam ediyorum ama tık yok 🤷🏻♀️ 😅sağlıkla gelsinler inşallah 💌