Lavin_2121 ylmazgknrr 40 haftam bitince gittim yatış istemedim eve geldim 40,5 te sancim cıktı öyle gittim
orkide123p3t ylmazgknrr kızlar bana cinsel ilişki yasak dedi doktorum 38+6yım yahu şaka gibi değil mi
ylmazgknrr orkide123p3t doktorunuz yasak dediyse mutlaka bir bildiği vardır mesela bana yasak demedi ama biz kendimiz yapamıyoruz korkuyoruz 😅 bişey olur falan diye
orkide123p3t ylmazgknrr bildiği şey ne acaba o kaaadar merak ediyorum ki 😂😂😂 neyse sağlık olsun benim endişem rahatlayamamak yoksa ilişki sorun değil
Lavin_2121 ylmazgknrr kesinlikle bende cuma günü gidicem acilmam varsa yatışi kabul ederim yoksa pazartesi günü kesin giderim
ylmazgknrr orkide123p3t yani cinsel ilişki yerine şöyle bişey deneyebilirsiniz oğlumda doktorum önermişti bana kegel egzersizi çişinizi varmışta tutuyormuş gibi yapıp sonra bırakmak belki faydası olur 😊😊 Bende evi siliyorum elle ördek gibi yürüyerek belki işe yarar 😂😂
Eyluull Benim bebegim iki hafta önde kilosu boyu 40 ı beklemeden de suniyle dogumu başlatırlar mı acaba bilgisi olan var mı yoksa normal dogum yapma ihtimalim yok gibi
ylmazgknrr Eyluull hiç bi fikrim yok maalesef yani bilen yada yaşayan biri umarım cevap verir sizin için
ylmazgknrr orkide123p3t valla ben yaptım sonra bide sıcak duş aldım hurma yedim bide üzerine egzersiz yaptım 😂 artık hayırlısı diyip yattım 😂🤲🏼
ylmazgknrr orkide123p3t ilk doğum yapan diğerine haber versin 😂♥️ bu arada sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz
orkide123p3t ylmazgknrr Amin güzelim bugün pilates topu aldırdım eşime onu yaptım biraz daha arttı vajinam da baskı ama bakalım ne zaman gelecek
Sdtnrsvn Aksak gebe yürüyüşü Ördek yürüyüşü Pilates topunda hareketler Merdiven inip çıkmak Hurma ananas yemek Ahududu yaprağı çayı içmek Sıcak su da oturmak Korunmasız ilişki Meme ucu uyarısı yapmak Kegel egzersizini yapmak Perine masajı yapmak
Sdtnrsvn Şuan 37+4 , pazartesi günü zorunlu doğuma gireceğim,ilk gebeliğim. 38+1 de oluyoruz. Bende doğumu başlatmak için çabalıyorum inşallah olur.
Sdtnrsvn Eyluull gebelik kolestazım çıktı, doktor tam 38de alalım dedi. Şu an doğum şekli belli değil, suni sancı verilecek açılmam olursa normal doğum için çabalanacak, olmazsa sezeryana dönecek