Onureyd çok çok geçmiş olsun inşallah herşey güzel olucak çok uzun bi yol 116 gün kaldık kuvez zamanımızda 1 ve 2 derece betin kanamamı oldu şimdi şükür kanamamiz dağıldı tamamen doğumdan apnra kapanması gereken kalp damarı kapanmadı pda ameliyatı olduk şükür bi sıkıntımız kalmadı kalple alakalı kasık fitiğimiz oluştu sağ ve olda ameliyat oldu atlatık göbek fitiğimiz var 3 yaşa kadar bekliycez kendiliğinden geçebilirmiş ilerleyen zamanda senin minnoşlarada gözle alakalı rop muhanesi yapılıcak göz damarları ne durumda olduğunu anlamak için bizim ömür boyu takip denildi bu ay inşallah zamanla atlatır kuzum 🤲🏻 Her bebek farklıdır senin bu güçlü yazdığın yazıdan anlıyorum ki senin kuzularında güçlü 💪🏻 Solumun desteğimiz çok uzun sürdü bizim inşallah sizin erken ayrılır minnik adamlar 750 gr doğduk biz şuan 8ay30 günlük düzeltilmişte 5ay15 günlük sakin onlara inanmaktAn vazgeçme gerçekten hissediyolar inşallah hastanenizde kanguru sistemi vardır erkenden minnoşlarınla kucaklaşirsin dr her zaman için en kötüsünü söyler hiç ama giç omuzlarına yük gelmesin o sözler o kadar hikaye dinledim ki hepsi bana kuvvet verdi. Hangi hastanedeler minnoşların şuanki durumları hakkında ne diyolar 💞