Onureyd inşallah bişey olmaz canım. Bende 5ay önce erken dogum yaptım aynı 25haftalıkken 800gramdı akciğeri gelişmediği için bir hafta sonra vefat etti. Rabbım kimseye yaşatmasın bu acıyı. Senin yavrularını da, sana bagıslasın inşallah. Bizim hastanede pek iyi degildi şikayet ettim zaten.