Ayazfatos Valla kız çocuklarını o kdr çok seviyorum ki hep kızım olsun istiyodum, hamile kalınca nedense hep erkek olcak diyip durdum. Hatta cinsiyet partisinde kız çıkmasına rağmen 2 hafta sonraki kontrole kdr hep belki değişir diye bekledim😂 kontrole gidince doktora dedim değişir mi acaba, ultrasonda bebiş resmen bacaklarını ilk saniyeden açtı ve doktorum da bak sana ben kesin kızım degişmicem diyo bebeğin dedi😂 ultrason 4 boyutlu olmasına rağmen inanmak zor oldu🙈 hayatımın en güzel şokunu da yaşamış oldum 😍 Önemli olan sağlıklı olması tabiki ama Allahım sana da gönlündekini versin insallah.