ebruli87 slm kizlar 15 haftalik hamileyim 3 hafta sonra randavum var son günlerde rüyamda hep ultrasonyada erkek pipisi görüyorum,,tersine cikanlar var mi
Teonam ebruli87 bende sürekli pipi görüyorum erkek çocuk olduğunu görüyorum bakalım Cumartesi gidicem bende bakalım ne olacak 13+6 oluyor belli olur belki
Muhammedamine ebruli87 erkek pipisi görüyorsun demek 😂😂😂 Hayırlısı ne ise o olsun genelde tersi çıkar derler ben görmedim rüya fln
sonsuzmasalim ebruli87 bende rüyayla ilgili post acmistim cogu tersini görmüstü rüyasinda. ben hamile kalmadan 3 hafta önce erkek görmüstüm rüyamda sonra hep kiz gördüm. 37 haftalik oldum hala kiz görüyorum ama oglum olacak insallah 😊
Mel0s Muhammedamine bende hic gormedim sadce bi kez doktormu gordm kiz dedi okadar ama ben hep kiz hissediorm benmd 2 hafta sonra insallah🤗
Tomurcuk18 Biz cinsiyet partisi yapacaktık, rüyamda kutudan pembe balonlar cıkıyodu😂 ama ben nedense rüyaya inanmadım erkek olacak gibi hissediyodum. Gel gör ki gerçekten pembe balonlar çıktı hayatımın en güzel şokunu yaşadım 😁 Annemde hep rüyasında ne görürse tersi çıkardı. Bana hep kız gördüm senin oğlun olcak diyodu ama hayatında ilk kez yanıldı😂
Ayazfatos Tomurcuk18 haha bende hep erkek hisediyorum umarim senin kadar sasiririm 😂 birtane oglum var cok sukur haliyle birde kizim olsun istiyorum ama rabbimin bilecgi is ne verirse hayirlisini sagliklisini versin bende hep erkek hiseidyorum kiz derse inanmam herlde 😂
Tomurcuk18 ebruli87 Evet resmen dejavu oldu🥰 Allah herkese önce hayırlısını sonra da gönlündekini versin insallah ☺️
tazeanne61 Rüyamda ultrason da ben de pipi görmüştüm oğlum olacak Detaylıda gerçeğini gördüm rüyam çıktı 😂
ebruli87 tazeanne61 demeki ters cikan hürafe mi oluyor hahaha bakalim vallah 22.1 randavum var sabirizim
Krasivyy ebruli87 ben bekarlıktan beridir ne rüya görsem kız görüyodum hatta en son yeni evlendiğimde bi kız çocuğuna asya diye sesleniyodum şu an kızım olcak inşallah adı da asyaa 😍
Betul2009 Bende 14 haftalık hamileyim ilk erkek gördüm son iki rüyada kız yarın gididicez bakalım hayırlısı ☺️
nehirimmm ebruli87 şuan 13+5im ben üç keredir rüyamda oğlum olduğunu görüyorum, hatta birinde isimle seslendim. 12+4te doktor kız diyorum ama kesin demeyelim dedi. Nedense inanamadım yani hala oğlum olacak diye hissediyorum 😁
ebruli87 Tiredmother hayirlisini olsun😁yarin gitmeyi düsünüyorum bende 15+3 cinsiyet beliu olur mu ki
ebruli87 Tiredmother inss 22.1 beklemek istedim ama idarimda enfekion olmusum sanirim karnim agrioo idarimi yaparkene