Son_gul ezell34 12 ve 14 haftalarda hep yanlış tahmin edıyorlar en net tahmin 17 haftadan sonra ilk çocuğunda oğluma 12 haftada kız dedı 17 haftada erkek dedi ve erkek 17 den sonra çok degısmıyor çünkü artık net oluyor hersey
ezell34 Son_gul benimde şimdi bi tane oğlum varya gönlüm kızdan yanaydı belki değişir diye ümit ediyorum
Son_gul ezell34 gönlünüzden geçen olur inşallah benımde oğlum var inşallah sağlıklı hayırlı bir şekilde kız olur Buda ama herkez farklı söyledıgı için kıme inanıcam bılemıyorum