Momofates 2. Trimester altın gibi en güzel zamanlar bana göre , bulantılar bitiyor ,bebiş hareketleri başlıyor, göbüşler çıkıyor fıtı fıtı pıtırcık gibi ortalıkta geziyorsunuz 😆😆 3 e girince zaten ağırlaşmış oluyoruz her yerimiz ağrıyor doğsa diye bekliyor olacağız bence bu güzel günlerin kıymetini bilelim 🤭