zdemKln Bu ilacı ve iğnesini kullananlar kaçıncı haftada bıraktı acaba kişiden kişiye değişir ama fikri olanlar yazabilir mi.
efsanee_ zdemKln kanama alanına göre degişiyo sanırım canım 16. Haftamdayım hala kullanıyorum ikisinide. Progestan 3 e çıktı hatta 🙄 İgneden totom delindi artık 😁
1850 zdemKln duruma göre degısır benım kanama alanım yoktu ama ara ara leke seklıne kanama gelıyor sebepsiz yere bem 24 ten 32 ye kadar haftada ıkı tane pruloton kullandım. 33. Haftadan sonra etkı etmıyormus artık o ıgne ve haplar
alinci01 zdemKln progestanı 5.haftada ağızdan başladım sonra fitil olarak 1 ay kullandım.Onun dışında 5 gün iğne vurdurdum.Kanamam kesilince bıraktım
Hayta Progesteronu Sizin durumunuza göre bıraktırıyor dr. Bir önceki gebeligimde bebeğin gelişimi yoktu 1 hafta kullandım bırakırdı. Bu gebeligimdede gelişimi normal olduğu için riski atlatmak adına 8. Haftadan 21. Haftaya kadar kullandım. Pruloton iğneyi 2 hafta toplamda 4 tane kullandım
Tubitos zdemKln of ben de 6. Haftadan beri ikisini de kullanıyorum 22. Haftadayım bu gün kontrolüm vardı yine yazdı doktor 😟
efsanee_ zdemKln ay sorma ya çoğu zaman igneden sonra topallıyarak eve geliyorum 😀 33. Haftaya kullanmakta zor ya allah sabır verisn valla
eceuzay 6. Haftamdan itibaren 4 gunde bir iğne oluyordum 12. Haftaya girmeden kesti doktorum bugun 12+4 teyiz az birşey pembe kanamam oldu yine iğneyi oldum yarın doktor bebeğe bakıcak stres yaptım progestanıda hamile kaldığımdan beri fitil olarak sabah akşam kullanıyorum
Omernur zdemKln progeston 15 hafta biraktim prulotonj 24 haftada seker yuklemesi cok yuksek cikti dr igneden suphelendi ve hakli cikti igneyi biraktiktn sonra normale dondu lutfen dikkatli kullanin
Zeliha66 zdemKln 12.haftada progestana 17.haftada pruloton depota basladim. 36.haftaya kadar kullan dedi doktorum.
Glsmdzn zdemKln ben gebeliğimin başından beri ikisini de kullanıyorum günde üç tane progestan vajinadan alıyorum iğneyi üç günde bir yarım vuruluyorum 10. Haftadayım ☺️
zdemKln efsanee_ aynen iğne vuracak yer kalmadı hemşire bile diyo ne zamandan beri vurduruyosan her yer iğne izi inşallah bi iki hafta sonra bırakırım tek tesellim bu. 🙏
Esrayusuf Profesörün kullanan bayanlar balık yedim içsem progestoron ilacı etkisi ağır olur mu bulantı falan
Yaseminmericli Hapı 6.haftayla 28.hafta arası kullandım. İğneyi kesede kanama var diye 3 adet 5 gun arayla kullandım. Kanama bıtınce ıgneyı kesti
Zeliha66 Sewo yok hunilesme ve 3mm acilma vardı onun icin verdi serviksim iyiydi. 33+6günlük dogum yaptim ama serviks kısalıgından degil kasilmam vardı biraz ama sancim cikmiyodu nstde bebisin kalp atisi yükselince mecburi doguma aldi doktorum
Zeliha66 Sewo iyi cok sükür 2gün küvezde kaldı 3.gün aksami eve geldik erken dogum riski oldugu icin 30ile 32.haftada ciger gelistirici vurulmustum onun cok faydasi olmus. Kac haftalik hamilesin serviks kac serklaj var mi?