Ben devlet hastanesinde yaşadığım normal doğum deneyimimi anlatayım kardeşim, beni bi odaya tek başıma koydular sancimla yatirdilar karnimda nst kolumda serum, ağlıyorum bağırıyorum yapayalnızim, kanamam durmadı beni diktikleri yerden kesip bi daha diktirler hem de çatalda, kalktığımda orda çalışan yerdeki hasta bezini bana kaldirtti dikisli halimle yuruyemiyoken, ebe yardımcısının elini tutmusum doğum anında elim acidi surayo tut be dedi daha neler neler… Bu sefer özelde doğum düşünüyorum yaşadığım şeyler travmaya sebep oldu devlet diyince elim ayağım titriyor resmen, belki sezeryan olmayi düşünsem devlette birkaç iyi doktor buldum doğuma giriyolar sonuçta sezeryanda, ama normal doğumda doktorum doğumdan saatler sonra geldi kendi doktorumun girmesini isterim