Bende 2 doğumumu aynı doktora yaptım çok memnun kaldım ama o da maalesef gitmiş , yakınımda 2 hastane var maalesef iyi değil hiç duymadım yani iyi tarafını sadece şuan muayeneye gidiyorum mecbur , bende iyi bir doktor arıyorum bakalım nasip kısmet 🤷🏻♀️😊