damlaarda Sedcann tüh ya kadınlar kulübü olsa özelden mesaj atılıyordu kızlar siz mail adresinizi yazın buraya isterseniz ben ordan atayım telefon numaramı en azından bu heyecanlı haftaları birlikte takip ederiz :D
Enesnazan8181 zuleyhakoc bende 11+4 günlük hamileyim kızlar cinsiyeti belli olur mu sizce tam belli olmaz diye 14 15 haftalıkken gitmek istiyorum doktora
damlaarda Enesnazan8181 genelde en net 15 haftalıkken ögreniliyor fakat bana dr um 12 haftalıkken kendini gösterirse görebilirz dedi bebişin o anki pozisyonuna baglı 😊 bende şuan 9+3 günlük hamileyim 1 şubatta gidicem 13 haftalık oluyor ortalama hemde 2 li test yaptırıcam
damlaarda damlaarda Enesnazan8181 ama canım 14 haftalık olunca gitmen gerekiyor mutlaka ikili test taptıracaksan çünkü 11 ve 14 hafta arası yapılıyor sadece
damlaarda Enesnazan8181 birde yeni bir temmuz annleri grubu kuruyoruz whatsup üzerinden şuan 2 kişiyiz katılmak istersen mail adresini yazarmısın telefon numaramı mail olarak atayım
Enesnazan8181 damlaarda 13 haftalıkken giderim o zaman ikili test yaptırıp yaptırmamak arasında kararsız kaldım ama merakta ediyorum
ebru_ornek23 Benim de perşembe günü 12+2 oluyo, ikili testi yaptırmıycam ama cinsiyeti merak ettiğimden perşembeye randevu aldım, inşallah söyler 🥰